Crush |
Admin.



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

Nice To Know You >< Follow keyhh


Diary About Links Tutos


Chat Here.


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Them , Part In My Life :D

Assalamualaikum . Again me Right ? Memang lah Owner blog nih Ain sorang Jeaa ✔ hehe ! Okay sekarang ! Ain nak cakap yang SAYA RINDU 3RKA 2012 . sumpahh tak tipu ❥ yelahh dah 3 tahun kot satu kelass jea . mula-II naik bosan tengok muka yang sama , tapi ternyata tanggapan tuh takbetul . now . i miss themm ! Ntahh lah rase cuti nih kosong tanpa gelak tawa dorang , sakat sakat dorang , marah marah dorang .. pehhh , kalau boleh nak jea pnggil doraemon tuk undurkan masa . ehhh ? mengarut japp . INGAT dulu time masuk masuk semua muka nerd nerd jaa . Pijak semut un takmati tapi sekarang pijak kuman pun dah mati . hahaha ! Dulu semua takkenal diri masing-II . ade yang jeling lah ada yang senyum lah ade gak yang masam . yelah kan baru jumpe . TAK KENAL MAKA TAK CINTAA . and now aku dah jatuh hati nan dyeorang *sedapkanhati* walah-II . teringat time main kotak beracun , semua sporting time tuhh ! seronok sangatkan , dalam hidup ini kengkadang apa yang best mesti tak dirakam kan sebab dia kebetulann jeaa . wah ayata kopi paste jaaa .


ehem-II nak mention semua nama nihh ! japp rehat jap :p okay start dari lelaki lahhh keyhh . klik nama tuh kalau nak tengok fb dyeorang . sekiannn ,

Muhammad Al Fateh  : akuh akan selalu ingat bila kau mula-II masuk and kau tanye macam mana nak rapat nan dak pompuan kelas kita and now sekarang dah rapat kann . malu malu konon :p
Hadi Lokman : akuh akan ingat bila kau nak hempuk besi tuh at muka kemek lepas kiteorang kacau kau . kau pendiam sangat geram pulak aku . ehhh ? hahaha . sorry kacau kau selama nih . FYI , aku emang camni :)
Azin Rider : GEMOKK . heee , aku akan selalu ingat muka n telinga kau yang selalu merah sebab malu . haha ! btw , kuruskan badan sikit eaaa . *gurau* seronok kacau kau sebab nanti kau yg kalah dulu , heee :p
Andi Muhammad Najmuddin : ha , lepas nih kalau kau pindah dah tade lah yang nak ejek , pnggil aku mcm-II agi kan :') haha . and lagi satu aku takkan lupa bila kau suruh kumpul sampah-II kau and buat muzium at uma . ade ni aku simpan agi :p
Khai Udin: kau hero lahh :) sanggup dtg dari simpang ke rumah akuhh . thankss ea ! tapi ingat kau jgn nak tinggi sangat bolehh ? jelesss . and sorry selalu pijak kasut kau . btw , aku happy bila dia happy nan kau :(  paham2 je eah 
Anas Haakasin : thanks selama nih jadik sumber maklumat akuhh , and thanks sebab selalu buat aku bengang sendiri nan kauu . and hope kau sukses keyhh . jgn nak merepek sangat keyh ingat awak tuh dah makin tua . haha tahniah 9aa ye budak :p
Zul Amir : Pentooooll , sesuka ati kau jea eah pnggil aku mat rempit . haha , aku tau kau stress masa PMR masetuh kan . haha , Chill lah beb ! :P tapi now tengok result kau naik beb :) proud on you atokk .
Syafiq Trickyze : ha , kau ! salahsorang yang selalu abeskan makanan akuh :) sorry bab selalu pijak kasut kau , and wat kau sakit ati . tuh sume aku wat sengaja emg tuk sakitkan hati kau lorh :p Hidup Magicc yeay :3
Ikram Hanafi : kembar ohh kembarr ! dulu kau skema je kann , sekarang mantol gilaaa ! haaa , kau pun sangat membantu aku tuk bengang nan korangg . tau budak tau . kau tiru aku ea mase PMR . haha , same jeaa ! jam aku mane ?? bak sini .

Now turn Ladiess yaww !!!

Zee-Qa Zxx : oit sayang ! haha , thanks sebab sudi text aku eaa . haha , diam-II tau ! aku akan support kau dari belakang tapi jangan jadik cam akuh eaa . berharap dengan benda yang tak pasti :) go girl :3
Aisah :  hai awak yang comel lagi pemalu . sebelum aku kenal kau , kau tau tak , aku ingat kau pendiam . bila dahh lama kenal baru aku tau yang kau nih kepoh gak tapi kau pemalu kan  heee! and bila kau main2 dengan tangan aku , rinndu kauuu . tahniah 9A .
Farzana Mdnoor : hey awak . aku rindu nak terkejut kan kau sampai kau baling kau punya sapu tgn at muka akuhh . haha :3 jgn gopoh-II tau . awak comell tau ! ingat tak dulu aku selalu lepak nan kau at taman :3 miss that moment . tahniah perfect score yg .
Syuhada Nanaaaa : GENDUT , aku sayang kau doe . ahaha , rindu nak marah kau supaya tak makan ayam , denga masalah kau , jlan nan kau , arok nan kau , heee . jage romji awak baek-II tauuu . ingat tak time kau jatuh dua kali dekat kantin . haha 
Hamsiah : kau pemerhati akuh , haha jadik spy sama-II . awak nak tau tak hongyi chat nan akuh and suh jagekan awak tuk diaa . how sweet meyhh ! haha , thanks sebab jadik pendengar setia cerita mengarut akuh . sorry kengkadang aku stress and terlepas at kau .
Naniy Kecik : kau pena terpikir tak macam mana kita boleh rapat . akuh selalu pikir benda tuh bab aku takut kau taksudi kawan nan aku *cewah ayat* haha , kau lah yg selalu lepak nan aku at umaa , wat bengang same-II . Akuh tau kok kau leh lupakan diaa . Move on sayang !
sue : thanks awak sebab sudi tegur kita kalau kita tak pakai handshock . Sori sayang kalau selalu endahkan kata-II kau but I need time keyhh *cewah cm org becinta* thanks sebab bagi tunjuk ajar at aku eaah , 143 suee :3 tahniah suee :)
Siti Nurnadiah : DOKTOR pakar cinta sayee ! thanks sebab terangakn maksud cinta sebenar at akuh , aku nak pesan satu jea nih , Please jgn lupa makan ubat , and jangan makan pedas-II or Masam-II , aku taknak kau sakit :(
Syabila Huda : still ingat dorm 8 wak ? bnyak benda kita buat sesama kan ? makan , bebual , prep , tidur suma sama-II just mandi je takk . haha , main air dengan kak fit n yang lain . peh seronok . And now awak dah jumpe cinta awak !
Hijrah : thanks bagi pinjam hati awak tiap kali aku opratee . suatu hari nanti kan kau mesti dapat jadi pilot and dapat pakwe yg pndai mainkan piano untuk kau . taksangkaa taste kita same . btw , aku nak pesan nih . jgn rendah dri sangat keyhh .
Afiqah : PUTERI AGAMA . haha , dah lame tak nyakat kau , cucuk pinggang kau sume tuhh ! sampai wat kau melatah . heee , thanks bab selalu ketawekan akuh , 
Nazatul Syahida : oit yayang ! aku bnyak gaduh nan kau sepanjang kita kenal . sori yeaa . hahaha ! gaduh gaduh manja ken ? thanks sebab selalu bagi pinjam novel at aku .. ingat agi time at asrama kita dok nyanyi lagu at tandass . *opss*
Atyra : BULAT !! aku rindu kauuu gilaa . yeay kau takpindah kan . give me ten ! haha dapat lah aku kacau kau , pukul kau , buli kau lagi ann . tahniah weh dapat baik :) 
Kemek : sori bab mulakan fenomena KEMEK . haha , sampai dak2 luar pun pnggil .. kan comel tuh . akuh nak gtau akuh ade simpan satu gmba kau :p budak nih bawak moto lajuuu . takot den .,
Azie : azieee . haha !! kau selalu buli aku an , selalu marah aku . tapi lepas tuh kau ketawekan akuh jahatnyaa kau . tapi aku tak kesah lah budakk . 
Aqilahh : BEN10 ohh BEN10 . haha , rindu part yang kita bebual and pujuk syikin nngis masetuh . yelahkan kau sebelum tido mesti bace yassin . amalan yang bagus . haha !!! 

hope persahabatan kita kekall . I HOPE THAT : Friendship starts with smiles , grows with talking and hang around . ends with a death !! Hbis sudaaaaah .. kelas den sikit ja org nyaa .result dah keluar . alhamdulillah walaupun tak seberapa tapi cukup lahh . mungkin sebab bnyak ketinggalan cause ade dua bulan masetuh akuh cuti masuk spitall , tahun depan tanak oprate lagii ,, 

Kbyee