Crush |
Admin.



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

Nice To Know You >< Follow keyhh


Diary About Links Tutos


Chat Here.


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Tak Berhasil :(

Assalamualaikum ,
No Matter How Hard I Try , I Still Canoot Forget youu . Oka finee , Akuhh dah cuba sedaya upaya aku untuk lupakan dia tapi hakikatnya aku takbolehh . tiap kali aku cuba tuk lupakan dia mesti ada je perkara lain pasal dia jadik . Kenapa jadik macam ni . huwaa , masetuh akuh bukak twitter pegi dekat kawan kau *lelaki* unye profile and nampak background dye gamba kau nan diaaa , peh makin susaa weh . semalam aku tengok cite tv3 pelakon utama dia punye nama , nama kau ! haa ? penat laahhh . Adakah Ini Kebetulan Atau Kenyataan . But Sorry Aku still taleh lupakan kauu :')

# akuh da renovate blog aku . sorry burukk !