Crush |
Admin.



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

Nice To Know You >< Follow keyhh


Diary About Links Tutos


Chat Here.


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Cuti sekolahh =)


Assalamualaikum W.B.T ..

What Cuti Sekolah dah mula right ?? Tapi untuk dak Form 3 dah lama Mulaa . See ?? Mula-II seronok gile nak cuti . tapi bile dah cuti , macam nak sekolah sebab bosan gilee duduk rumah . Tatau nak wat ape ? Nak bace buku , dah abes belaja ( rajin k rajin ) so langkah terbaik on9 jea lahh , Rase cm nak sekolah je . Boleh takk ? Takpelahh Cikgu-II cuti bia kiteorang satu kelas je yg gi sekolah . Baru Gempak acamtuh . Suke aty nak wat ape at kolahh . EH eh , taun depan dah FORM 4 dah akuh .. dah besa lahh . cm ta caye je . sat agi nak SPM !! seram dehh , ramai dak kelas nak  pindah sekolahh . Pindah lah ade aku kesah ?? haha sebenanye aku kesah gile gile gile korang nak pinda bab tkut kite tak jumpe lagi .. Yelahh tau jelah kann , bile dah gi sekolah baru mesty jumpe kawan baru smpai kawan lame lalu pun wat dek je nanti .. yelah KAWAN BARU kan Latest Edition .. kiteorang nih dah kunoo . hahahaha .. dahh lahh tuh je kot . nak bebel ary nihhh .. Saye Sangat Bosann .................

Kbyeee .