Crush |
Admin.



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

Nice To Know You >< Follow keyhh


Diary About Links Tutos


Chat Here.


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Crush , What That's ??

Amboi , Kecik-II dah pndai eahh =D

Assalamualaikumm Readers-II Sekalian ..

Berdiri nye saye di sini nak cerita pasal CRUSH . Ape tuhh CRUSH ?? CRUSH tuhh orang yang kita minat dalam diam . dan minat taksemestinya cinta kannn ?? Mungkin kita minat dengan cara dia bercakap , berjalan , ketawa , bergurau dan sebagainya yang kait mengait lahh yee . Tapi kan ade juga sesetengah orang nih memang dah tangkap cintan dengan CRUSH dia sendiri . Sampai mandi tak basah , tidur tak lena asek teringatkan kat CRUSH dia tuhh . Kadang-II sampai sawan dibuatnye bila CRUSH lalu depan mata dea . tapi siapalah kita nak halang semua tu .. Kita hanya seorang manusia biasa * lap air mata* dah jadi lumrah bagi kita , perasaan suka datang secara tiba-tiba dan tanpa diduga. kalau boleh kita tanak pon perasaan tu wujud kan ??  yedak ? menyusahkan je ! dan dan , mcm mana kalau CRUSH yang kita suka dah ada pasangan dia ? Mesty hancus perasaan kita . Menangis tak Berlagu lahh jadinya .. Jadi, terpaksalah kita move on dan lupakan hasrat untuk memiliki dia . *Sedih k Sedih . ahakss

Ingat , takbaik kacau hubungan orang . Lebih baik kita mengalah dan berlalu pergi , mungkin ade yang lebih baik untuk kita nanti . Tapi , tak semua org lehh bla gitu je kann . Jadikk , kenalah kawal emosi , kawal perasaan korang bila nampak CRUSH kita dengan orang lain . 

CRUSH SINGKATAN KEPADA :
C - Cinta Yang
R - Rhsia Hnye
U - Unntukkkk
S - Seseorg dgn
H - Harapan dy
akan terima kita =D . heeeeeee

Sekiann ... I LOVE YOUU .