Crush |
Admin.



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

Nice To Know You >< Follow keyhh


Diary About Links Tutos


Chat Here.


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Al-Fatihah =(



assalamualaikumm semua .

Entry Malam Nihh , Sedih sikit .. Memandangkan Esok raye AIDILADHA so mesti malam niyh takbir bergema kann . Bile denga takbir tuh kan , hati akuh jadi sayu bab teringatkan ARWAH adikk at atas sane . Rupa-II nye dah 5 Tahunn arwah tinggalkan Akuh nan Family akuhh .. Meh aku cite kan eaah .. masetuhh , aku Darjah LIMA aku rase excited gila nakk dapat adek baru . Mama dengan Ayahh un cm gitu gak . Dyeorang da belii dah semua baju-II baby mase kandungan 7 bulan agii , pastuhh mase tunggu ari Mama rase Bby tak bergerak , so dea pi lah hospital and dpat tau Bby dah tak bernafass . time tuhh aku sekolahh , balekk kol 4:30 then tengokk ramai dtg uma akuhh /. and tgok mak aku takde . aku tnye nenek akuhh and dea ckap mama at spitall jap agi adek balikk . Then ayah aku bawak adek aku balekk , aku masetuh at luar jee and time tuh hujann , hujan rahmat kottt .. ayah akuh suh masuk tgok adek , tapi aku takut ,, then bapak aku dukung aku dan bawk jumpe baby . kesian adekk , Adek takdapat tgok dunia kann .. Muke adek putihh . hancur lebur hati aku masetuhh . yelahh dah tunggu nak dapat adek lebih kureng 11 tahun kan . Ayah imamkan solat jenazah time tuh , aku ta berani masuk ruma .. then , mase nak kebumikan akuh nak ikot , tapi ayah aku takkasikk sebab ujan .. Malam tuh aku gi hospital tengk mak akuhh , kesian dia muka nye pucat .. Mama mintak maaf kat akuh bb takdapat selamatkan adek , tapi aku just cakap Allah sayang adek ..Takbolehh nak buat apee .. Nama adek SITI KHADIJAHH . adek , kiteorang sume rindu awak .. tapi hanye doa yg bolehh kiteorang bagi . AL-FATIHAH .....