Crush |
Admin.



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

Nice To Know You >< Follow keyhh


Diary About Links Tutos


Chat Here.


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




HappyBornday Kawan-Kawanku !!


Sebenanya nak ucapkan HappyBirthday at kawan-2 aku niyh !
Sebenanye da lepas so tibe mase tuk bagi haduah ( konon hadiah )
hahaha .

3/2/1997

pade tarikh berikut , seorang putera yang pentol telah dilahirkan ..
Beliau diberi nama Zul Amir Hanafi .
Amir , HappyBesday yerh ! Aq tak cukup budget lha nak beli hadiah untuk kao .
Sorry yerh . Tape aq da wat ni khas untuk kao tao .. Ingat ni smpai bile-2 hahahaha .
Maklumlha budak pling tua ! 


8/2/1997

Muhd Syafiq , Epi BirdDay !
Pasal dye ni yg aq tao lah , dye lahir tak cukup bulan kot .
ha cmtuhlha lebey kurang !
Sorie takwish kau masetu , tapi sekarang da kan ! hehe
Same Gak aq takdop Hadiah na bagi ..
just Na say : 9a PMR , Pnjang Umo !
And Sorry keyh Kalau aq ade wat salah taoo !!


18/2/1997

Hari ni Besday Afiqah ..Ceh Kaklong kelas merangkap Ustazah kami hahaah .
Sanah Helwah Anti ... Love you More and More .
Go Pika For Tarannum . hahaha ,,
Kau Chomell , Thanks bb Sudi kawan nun aq yg Otak mcm na weng niyh !
tao , hehehe . Ern Aq taktao na cite ape pasal kao ! herm .. 
tujelha ..



KBAY